Звіт керівника за 2017-2018 навчальний рік
Звіт завідувача ясел – садка села Садове Маюк Олени Анатоліївни
за 2017/ 2018
навчальний рік
14.06.2018 року
Робота
колективу ясел-садка в 2017/2018 навчальному році ґрунтувалась на основних положеннях Конвенції ООН про
права дитини , Законах України « Про освіту», «Про дошкільну освіту», « Про
внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної
освіти», « Про охорону дитинства», Положення про дошкільний навчальний заклад (
із змінами) та інших чинних нормативно-правових актів.
№
|
Відомості
|
Показники
|
1.
|
Мова навчання
|
українська
|
2.
|
Кількість груп усього:
|
2
|
Різновікова група дітей молодшого дошкільного
віку вікувікудошкільного
віку
та молодшого дошкільного віку віку
|
1
|
|
Різновікова група дітей старшого дошкільного
віку
|
1
|
|
3.
|
Режим роботи груп:
|
10,5годин
|
4.
5.
|
Кількість вихованців
|
39
|
5.
|
Кількість працівників
усього:
|
14
|
педагогічний персонал
|
4
|
|
обслуговуючий персонал
|
10
|
Заклад
дошкільної освіти не повністю
укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач , 3 вихователя. Усього 4 педагоги.
Педагогічні
працівники ясел-садка здійснювали навчально-виховний процес відповідно до
Інструктивно – методичного листа Міністерства освіти і науки України
від13.06.2017 року № 1/9 – 322 « Про
організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018
навчальному році
Методична робота з педагогічними кадрами у 2017/18
навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.
№
|
Вид діяльності
|
Планова кіл - ть педагогів
|
Фактична
кіл - ть
педагогів
|
%
|
1.
|
Курси підвищення
кваліфікації
|
0
|
0
|
100
|
2.
|
Атестація
|
0
|
0
|
100
|
3.
|
Самоосвіта
|
4
|
4
|
100
|
4.
|
Участь у підготовці та
проведенні методичних заходів
|
8
|
8
|
100
|
Виходячи з аналізу роботи за 2016/2017
навчальний рік, враховуючи досягнення , перспективи розвитку, колектив визначив
такі завдання на 2017/2018 навчальний рік:
1. Створити сучасні належні умовин для
національно-патріотичного,економічного виховання
2. Продовжити роботу над
формуванням мовленнєвої компетентності дошкільників у всіх її мовленнєвих
аспектах та мовленнєвого етикету через різні види діяльності.
3. Продовжити роботу щодо реалізації
принципі демократизації, гуманізації у роботі з батьками.
4.
Продовжувати працювати над збереженням контингенту дітей та забезпечити якісною
дошкільною освітою 100% дітей віком
від 3 до 6 років.
Ясла-садок
організовує освітній процес щодо виявлення, підтримки та розвитку
обдарованості, природних нахилів і здібностей дітей за екологічним пріоритетним напрямкам відповідно
освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Складовою виконання
програмових вимог є навчально-методичне забезпечення та розвивально-предметне
середовище, методичні посібники, періодичні видання. Робота з дошкільнятами
здійснюється на заняттях та в повсякденному житті, що включає ігрову
діяльність, самостійну художню діяльність, виставки дитячих робіт, свята,
розваги, гурткову роботу На протязі навчального року у закладі плідно працюв гурток з
мовленнєвого розвитку дітей під керівництвом вихователя Єрмошенко Л.М..
«Дивослово».
Вся робота колективу спрямована на
особистісно-орієнтований розвиток, на
забезпечення умов психологічного комфорту дітей.
Навчально -
виховний процес здійснюється українською мовою.
Складено перспективний план розвитку групи . Наявна достатня кількість
іграшок , посібників, роздаткового та демонстраційного матеріалу. Проте потребує осучаснення роздатковий та
демонстраційний матеріал ,залишається
недостатньо посібників для проведення дослідницької діяльності,
недоукомплектований осередок фізичного розвитку . Моніторинг рівня знань дітей за напрямками
склав :
Середня
група
|
Старша
група
|
|||||
2017/2018
|
2016/2017
|
2017/2018
|
2016/2017
|
|||
Здоров’я
та фізичний розвиток
|
86
|
85,6
|
-0,4
|
88,3
|
92,7
|
-4,4
|
Мовлення
дитини
|
86
|
85
|
+1
|
88,3
|
92
|
-3,7
|
Граматика
|
84
|
81,1
|
+3,9
|
|||
Дитина
у природному довкіллі
|
83
|
82,3
|
+0,7
|
82,5
|
82
|
+0,5
|
Логіко-математичний
розвиток
|
81,8
|
81,5
|
+0,3
|
90,8
|
90,7
|
+0,1
|
Дитина у світі культури
(ліплення,аплікація,малювання)
|
87
|
87
|
-
|
87,9
|
87,5
|
+0,4
|
Середній
показник засвоєння програми
|
84,7
|
84,3
|
+0,4
|
86,9
|
87,7
|
-0,8
|
Вихователі груп створюють освітньо-виховне
розвивальне середовище дошкільного навчального закладу,орієнтоване на
впровадження та реалізацію перспективного
педагогічного досвіду району:
- «Нетрадиційні види оздоровлення в
умовах дошкільного навчального закладу» (з досвіду роботи вихователя-методиста
Москаленко С.Я. та вихователя Бабич Т.К. Станіславського ясел-садка
Білозерського району Херсонської області);
- Програма факультативу з формування
психосоціальної компоненти здоров’я дітей дошкільного віку «Нехворійко»
(з досвіду роботи вихователя-методиста
Москаленко С.Я. та вихователя Бабич Т.К. Станіславського ясел-садка
Білозерського району Херсонської області).
Проводиться цілеспрямована робота щодо
розвитку інтелекту дитини, її пам’яті, логіки, мислення, уяви, творчості.
Основною формою керівництва і контролю за навчально-виховною роботою в яслах-садку
є безпосереднє спостереження за педагогічним процесом в групах, надання
відповідної допомоги вихователям, настанови щодо усунення недоліків. Контроль
за станом навчально-виховного процесу здійснюється згідно з річним планом
ясел-садка. Вивчення загального стану освітнього процесу планується у формі
комплексних та тематичних перевірок: попереджувального, епізодичного та
оглядово-оперативного контролів; моніторингу рівня знань дітей. Ці види
контролів забезпечують вивчення діяльності всіх педагогів та помічників
вихователів, злагодженість і систематичність роботи всього колективу.
За результатами
навчально-виховного процесу відповідно освітньої лінії «Особистість дитини»
Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) діти старшого дошкільного
віку виявили достатній рівень навчальних досягнень. Вихованці обізнані зі своїм
«Я» та здатні до самооцінки, позитивного ставлення до власного внутрішнього
світу.
З метою виховання шанобливого ставлення до родини відповідно освітньої
лінії «Дитина в соціумі» діти групи старшого дошкільного віку на достатньому
рівні обізнані із нормами та правилами сімейного співжиття та уміють
підтримувати доброзичливі стосунки в родинному колі. Дошкільники обізнані із різними соціальними ролями людей
та здатні взаємодіяти з людьми, які їх оточують; вміють співпереживати,
співчувати, допомагати іншим.
Відповідно освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» Базового
компонента дошкільної освіти (нова редакція) діти на достатньому рівні обізнані
із природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом.
Вихованці вміють регулювати власну поведінку в природі, здатні зберігати та
доглядати природне довкілля.
За освітньою лінією «Дитина у світі культури», реалізованою на
достатньому рівні, діти групи старшого дошкільного віку обізнані із предметним
світом та здатні орієнтуватися у середовищі за місцем проживання, дотримуватися
елементарних правил поведінки на вулицях та дорогах.
Діти:
-
обізнані із працею дорослих, здатні брати участь у спільній праці з
дорослими, дітьми;
-
здатні сприймати мистецькі твори з позиції краси, переймати духовний
потенціал мистецького твору у власний досвід та наслідувати мистецькі зразки.
За освітньою лінією «Гра дитини» Базового компонента дошкільної освіти
(нова редакція) в яслах-садку значна увага приділяється використанню іграшок,
завдяки чому досягнуто високого рівня результативності. Діти обізнані із
різними видами іграшок та здатні їх використовувати в самостійних іграх; здатні
організовувати різні види ігор. Вихованці реалізують власні ігрові задуми та
дотримуються ігрового партнерства в процесі гри.
Відповідно освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» в
яслах-садку на достатньому рівні забезпечено процес формування елементарних
математичних уявлень та сенсорного виховання дітей.
Діти:
-
здатні виявляти пізнавальну активність, спостережливість у довкіллі;
-
здатні до орієнтування в сенсорних еталонах (колір, форма, величина), їх
видах, ознаках, властивостях; у часі і просторі;
-
обізнані з математичними поняттями; розуміють відношення між числами і
цифрами, склад числа з одиниць і двох менших (у межах 10 );
-
обізнані та здатні до розв'язання задачі та прикладів на додавання і
віднімання в межах 10.
Відповідно до освітньої лінії «Мовлення дитини» реалізація завдань
Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» щодо
мовленнєвої діяльності здійснюється на достатньому рівні вході занять із
мовленнєвого спілкування та художньої літератури. Шляхом опитування дітей
старшого дошкільного віку встановлено,
що вихованці на достатньому рівні здатні до спілкування рідною мовою в різних
життєвих ситуаціях. Діти здатні
використовувати як мовні, так і
позамовні та інтонаційні засоби виразності, форми ввічливості (мовленнєвий етикет); можуть
творчо себе реалізувати.
Для розвитку музичного виховання в яслах-садку оформлено куточок художньої діяльності, де знаходяться музичні іграшки-інструменти, музично-дидактичні
ігри. . Музичне виховання здійснюється
вихователями під час занять (групових,
фронтальних, індивідуальних, бінарних), свят, розваг. У кожній групі наявні
сценарії та атрибути для організації музичних і спортивних свят. Музика в
яслах-садку використовується в усіх видах діяльності як один із домінуючих
засобів навчання й виховання дітей.
Програмові завдання з музичного виховання засвоєно дітьми на достатньому
рівні, про що свідчать перегляди музичних занять, святкових ранків, концертів,
розваг. Діти дошкільного віку постійно беруть участь у культурному житті
села:День Перемоги, День захисту дітей, випускний вечір, День Незалежності
України.
У яслах-садку створено умови для оптимального рухового режиму:
спортивно-музичний зал, спортивні майданчики, куточки рухової активності. Вся
фізкультурно-оздоровча робота здійснюється відповідно до Інструктивно -
методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
від 16 серпня 2010 року № 1/9-563 « Про організацію фізкультурно-оздоровчої
роботи в умовах дошкільного навчального закладу». Розроблено заходи по
створенню умов для фізичного виховання
дітей дошкільного віку. У режимі дня відводиться достатньо часу на різні
види рухової активності дітей: ранкова гімнастика, фізкультурні заняття, свята,
розваги, фізкультурні хвилинки, змагання «Веселі старти». Руховий режим
насичується рухливими та спортивними іграми, в тому числі і народними. Значне
місце у фізичному розвитку дошкільнят посідають прогулянки та туристичні
походи. Основна їх мета - оздоровлення дітей, удосконалення рухових навичок у
природних умовах та розвиток фізичної витривалості.
На базі ясел-садка 07.12.2017 року
проведено засідання районної Школи педагогічної майстерності «Шляхи оптимізації
комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників (використання інтерактивних та
ефективних методів роботи)
Напрацьований педагогічний матеріал дає змогу вихователям реалізувати
завдання, які поставлені перед
колективом на рік.
Адміністрацією дошкільного навчального
закладу, на основі діагностики самооцінки педагогів та оцінки адміністрації,
був переглянутий рівень професійної майстерності педагогів, сплановані різні форми методичної роботи з
кадрами, які забезпечили необхідний рівень знань, умінь та навичок у досягненні
мети. Так , протягом навчального року підвищили свій професійний рівень :
завідувач Маюк О.А. ( районні наради та семінари для керівників); вихователі Крейза
Н.П..,Єрмошенко Л.М.,Романюк З.В.(отримано сертифікати) ( семінари при ХАНО , методичне об’єднання для
вихователів та учителів початкових класів);завідувач господарством Барановська
Н.М. ( школа професійного зрання для завідувачів господарством).
З метою підвищення педагогічної
майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, адміністрацією
були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної
роботи: засідання педагогічної ради,
консультації, круглі столи, години педагогічної майстерності, семінари
практикуми
Проведення цих
заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання
річного плану роботи, але під час підготовки та проведення даних заходів
виникали певні труднощі: забезпечення
сучасними інтерактивними технологіями (інтерактивна дошка, проектор),
недостатня навчально-матеріальна база, доповнення наукової та методичної літератури в допомогу педпрацівникам, забезпечення
ясел-садка новими м'яким
інвентарем, доповнення обладнанням
спортивного майданчика та
спортивної зали.
У дошкільному навчальному закладі на
належному рівні ведеться робота з батьками. З метою забезпечення психолого –
педагогічної компетентності батьків проводились індивідуальні консультації та
бесіди з батьками, тренінги, спільні свята та заходи, батьківські збори. Батьки
вихованців із задоволенням та інтересом
спілкуються з педагогами дошкільного навчального закладу.
У системі проводилася
робота з питання наступності дошкільного навчального закладу та Садівської
ЗОШ І- ІІІ ступенів. Вихователями
відстежувалася результативність навчання випускників закладу та адаптація до
умов школи.
Протягом навчального року були
організовані екскурсії дітей, а саме: на свято першого дзвоника (вересень), по
школі (вересень ), Проводилися зустрічі вчителів з
вихователями, дітьми та батьками групи старшого дошкільного
віку (6-го р.ж.). Вихователь відвідував уроки у 1-му класі, вчителі були
присутні на заняттях та режимних моментах у групі старшого дошкільного
віку. Організовувалися спільні свята та розваги.
Упродовж 2017/2018 навчального року колектив
дошкільного закладу працював над збереженням та зміцненням психічного,
фізичного здоров’я дошкільнят, формуванню життєвої компетентності дітей, знання
і розуміння правил безпечної поведінки в природі, вдома, на вулиці тощо.
З метою
ефективного впровадження програми
навчання та виховання дітей від 2 до 7 років «Дитина» педагогічний колектив
продовжував працювати над оновленням стратегії і тактики взаємодії з батьками,
змінювати загальні форми роботи з ними на індивідуальні та групові, у
спілкуванні з батьками створювати атмосферу довіри, розширювали й поглиблювали
уявлення членів родини про сучасні освітні завдання, роль вікових та індивідуальних
особливостей дитини в її особистісному ставленні, ознайомлення їх з процесом
оновлення змісту, форм та методів дошкільної освіти.
Навчально-виховний процес дошкільного
закладу був спрямований на вирішення таких питань :
1 Забезпечити 100% охоплення якісною дошкільною освітою
дітей віком З до 6 років
2. Забезпечити наступність в реалізації завдань духовного,
патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти.
3.Забезпечити фізичний,
психічний і соціальний розвиток дітей раннього віку (від 1 до 3 років),їх безболісної
адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище .
Для
цього у ДНЗ було створено такі умови:
-
на початок 2017/2018 н.р. відсоток
охоплення дошкільною освітою дітей, які проживають на території Садівської
сільської ради віком від 3 до 6(7) років
становить 100%;
-
100% здобувають дошкільну освіту діти шостого року життя;
Ясла-садок тісно співпрацює із Садівською Сільською
радою.
Фінансування у
2017 році збільшилося на 64% (1438112 грн) , 2016 році -874202 грн. Утримання 1
дитини склало – у 2016 році -31135 грн , 2017- 33527грн(харчування -3169,заробітна
плата-24610грн ,комунальні послуги -4884грн ,тощо-864грн
І півріччя 2018
року використано 665959 грн (17075грн на 1 дитину)
Так
,протягом 2017 навчального року ,було
виділено бюджетні кошти на:
-
придбання фарби - 1 000 грн.
,кухонного інвентарю - 7000 грн.
Значну допомогу в зміцненні
матеріально-технічної бази дошкільного навчального закладу надають спонсори та
батьки. Отримані матеріальні
цінності,господарські товари,миючі засоби вчасно беруться на облік .У 2017 році
оприбутковано товарів,отриманих як спонсорська допомога на 18579 грн, І півріччя 2018 року на 7618 грн.
Медичне
обслуговування дітей ясел-садка здійснюється Садівським ФАПом відповідно до
статті Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний
навчальний заклад ( із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від
14.06.2002 року № 826 « Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільному
навчальному закладі», спільного наказу Міністерства охорони здоров’я , Міністерства освіти і науки України від
30.08.2005 року №432/496, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22
вересня 2005 року за № 1090/11370 «Про вдосконалення організації медичного
обслуговування в дошкільному навчальному закладі» та інших нормативних
документів.
Належним
чином налагоджено харчування дітей. Для забезпечення виконання Постанови
Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та
оздоровчих закладах» від 22.11.2004 №1591, спільного наказу Міністерства
охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про затвердження
інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від
01.06.2005 № 242/329, спільного наказу Міністерства освіти і науки та
Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо
невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних,
загальноосвітніх навчальних закладів», на виконання
листа Міністерства освіти і науки України “Про здійснення контролю за
організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах ” № 1/9-394 від
21. 06. 2007, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних
закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та
Міністерством охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 ,
Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів , затвердженого
наказом Міністерства охорони здоров’я
від 24.03.2016 року №234 та з метою забезпечення виконання норм
харчування та збереження здоров’я дітей,
запобігання виникнення захворювань органів травлення було проведено аналіз
стану харчування дітей за 2017 рок .
Завгоспом Бардешіною Яніною
Володимирівною ,Барановською Наталею Миколаївною , постачальникам , а саме: ФОП Комар І.О.,
МПП «Ритм» , ФОП Победра, АТ «Херсонський хлібокомбінат» своєчасно
подавалися замовлення продуктів харчування
один раз на 7 днів. Аналіз виконання заявок показав, що майже всі
продукти були завезені у повному обсязі. Асортимент продуктів відповідав
розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів.
Деякі овочі
у 2017 році постачалися і від приватних підприємців ФОП Артьомов С.В.,ФГ« Власник».
Комісією з бракеражу продуктів
харчування та продовольчої сировини приймалися якісні продукти, які надходили в
дошкільний навчальний заклад. Випадків завозу продуктів без супровідних
документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, недоброякісності
продуктів та виявлення нестачі або залишку протягом 2017 року не зафіксовано.
На
підставі затвердженого примірного двотижневого меню, , щодня
кухарем Яригою Мариною Віталіївною, Бардешіною Яніною Володимирівною складалися меню – розклади на наступний день для дітей
віком до3-х років та старше 3-х років. При цьому працівники користувались
картотекою страв, затвердженою
завідувачем Маюк О.А.
Проби готових страв знімались вчасно
(за 30 хвилин до видачі їжі на групи)
завідувачем Маюк О.А. .
Результати зняття проб готових страв своєчасно вносились до Журналу бракеражу
готової продукції під особистий підпис. Випадків недотримання кухарями
технології приготування страв протягом
2017 року не зафіксовано.
Кухарем Яригою Мариною
Віталіївною відбиралися добові проби
кожної страви раціону у присутності
завідувача в об’ємі порцій для
дітей молодшої вікової групи та зберігались на харчоблоці.
У дошкільному навчальному закладі
видача готових страв на групи здійснювалась лише після зняття проби та
відповідно до часу, визначеного графіком видачі їжі,проте були випадки
порушення графіка отримання їжі . Помічники вихователів отримували їжу у
промаркованому посуді з кришками та у санітарному одязі. Мали місце випадки
коли помічники вихователя не одягали косинки.. Протягом 2017 року режим харчування дітей не
порушувався.
Для контролю за виконанням
затвердженого набору продуктів кухарем
Бардешіною Я.В. вівся Журнал обліку виконання норм харчування. Журнал
заповнювався вчасно. . Аналіз норм харчування за 2017 рік показав, що в цілому харчування
вихованців дошкільного навчального закладу здійснювалось наближено до норм (у
середньому – 77%,71,5 % ) що на 6,5% вище
2016 року(71,5%) .
У 2017
році перевищено норми з круп,бобових,макаронних виробів – 125%, олії – 107,0 %
, томатна паста -125%,цукор-105%, масло
вершкове - 109%,хліб житній-106%. У 2017 році на 100% виконано норми сир твердий,
кондитерські вироби. У 2017 році
не в повному обсязі виконано норми з деяких продуктів харчування ,
зокрема: м’яса –71% (74 %-2016р.), овочі різні –69% ( 47,5 %,) . Зменшилися
показник виконання норм риби - 82%
(96,5%) .
Причиною дисбалансу недовиконання
вищезазначених продуктів харчування є підвищення цін на продукти протягом
2017 року, при тому, що середня вартість харчування у 2017 році
становила - 20,90грн , 2016 рік-16,50 грн , літній оздоровчий
період вартість харчування
збільшувалася на 10%.
Відповідно до розподілу обов’язків та вимог
документацію з організації харчування вели
завгосп, кухар. Уся документація
з організації відповідає вимогам Інструкції з організації харчування дітей у
дошкільних навчальних закладах. Щодня
завідувачем здійснювався контроль за закладкою продуктів у котел.
Вихователі, помічники вихователів
дошкільного навчального закладу беруть участь в організації харчування дітей.
Впродовж 2017 року вони дотримувались
вимог освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» щодо фізичного розвитку дітей,
виховання у них культурно – гігієнічних навичок. Щодня перед кожним прийманням
їжі столи для дітей сервірували відповідно до меню. Дітей привчають сідати за
стіл охайними, з чистими руками, сидіти за столом правильно та користуватися
столовими приборами (ложкою, виделкою, ножем – у старших групах). Починаючи з
другого півріччя другої молодшої групи дітей навчають чергувати у групі під час
приймання їжі, використовувати санітарний одяг, сервірувати столи та збирати
використаний посуд. Кількість столового
посуду в групах відповідає кількості дітей за списком. Матеріал в куточках
помічників потребують
оновлення,систематизації.
Протягом зазначено терміну
спеціалістами санітарно – епідеміологічної служби перевірялась робота
дошкільного навчального закладу.
Впродовж 2017/2018 року було організовано харчування
дітей пільгових категорії:
- 7 дітей з
багатодітних сімей – 50 % пільга;
- 2дитина , батьки яких мають статус учасника бойових
дій -100%;
- 2 дитина
,яка знаходиться під опікою – 100 %.
- 4 дитини із малозабезпечених сімей-100%
- 1 дитина – інвалід-100%
Питання харчування дітей розглядалось
на виробничих нарадах, батьківських зборах,засіданнях
виконавчого комітету Садівської сільської ради.
У
2018 році зафіксовано 1 випадок побутового травматизму вихованки ясел-садка.
Але поряд з позитивним у роботі
дошкільного навчального закладу є ряд
недоліків. Основними проблемами, які
було з’ясовано під час роботи на протязі
навчального року є:
-
кошти, в основному, виділяються на
захищені статті бюджету: заробітну плату , енергоносії, харчування.
-
недостатнє оснащення освітнього
середовища наочними та методичними посібниками;
-
не належно створені умови для впровадження
інформаційно-комунікативних технологій у практику роботи ясел-садка, підвищення
рівня комп’ютерної грамотності
педагогічних працівників, комп’ютерізації освітнього процесу.
Виходячи з аналізу роботи за 2017/2018
навчальний рік, враховуючи досягнення , перспективи розвитку, колектив визначив
такі завдання на 2018/2019 навчальний рік:
1. Створити сучасні належні умовин для
національно-патріотичного виховання.
2. Продовжити роботу над
формуванням мовленнєвої компетентності дошкільників у всіх її мовленнєвих
аспектах та мовленнєвого етикету через різні види діяльності.
3. Провести роботу по оснащенню ясел-садка
відповідно Переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів
дошкільної освіти,затвердженого наказом МОН України від 19.12.2017року № 1633
.
4. Продовжувати працювати над
збереженням контингенту дітей та забезпечити якісною дошкільною освітою 100%
дітей віком від 3 до 6
років.
Коментарі
Дописати коментар